Aleyna02 Kızlar 5 ay önce sezeryan doğum yaptım doğumdan beri belim aşırııı ağrıyor resmen kemiklerim acıyor sizce iğnenin etkisi mi kaldı var mı böyle birşey yaşayan hamileliğimde falanda ağrıyodu belim ama doğumdan sonra 2 kat fazla oldu ağrısı
Ahhannelik Aleyna02 bende 2 ay önce spinal sezaryen doğum yaptım ama hiç bel ağrısı yasamadim sanırım bünyeyle alakalı bir durum arkadaşım benden 10 gün sonra doğum yaptı hala eğilip birşey yapsa ağrıdan doğrulamiyor
Ezgiyln Aleyna02 bende öyleyim maalesef özellikle bebeğimi emzirirken sallarken sırt üstü yattığımda belim çok kötü. Zaten duruşum da berbat hale geldi. Genel olarak berbat durumdayım
Aylinayliz50 Aleyna02 maalesef aynı durum bende de var bir buçuk ay önce spinal sezeryan oldum felaket bir bel ağrısı benimle kaldı
Ahhannelik Aleyna02 doktorunuza sordunuz mu peki arkadaşımın doktoru normal.oldugunu bir çok kişide görüldüğünü söylemiş ama belki sizin doktorunuz farklı degerlendirir
Nkocak Aleyna02 2 ay oldu doğum yapalı ilk haftalarda ağrıö vardı şuan sadece çok kambur durursam ağrı hissediyorum özellikle emzirirken
Nkocak Aleyna02 hadi ya o kadar çok mu bir göster istersen benim o kadar yok ağrım sıcak tutmayı denedin mi hiç
-_-hUysUzvetatlikadin Aleyna02 2 yıl oldu hala ağrı var azıcık iş yapayım kendimi zorlayayım başlıyor ağrı kırkımdan sonra kontrole gittiğimden doktor tek değilsiniz çoğu yaşıtınız anneler böyle demişti bünyeyle mi alakalı nedir bilmiyorum