hcrsntrk 3 aydır başım ağrıyo aralıksız öyle diyim sana kanama öyle öok değil leke damla şeklinde o bi şekilde tolore ediliyo ama baş ağrısı canımdan bezdirdi artık beni.. kiminde adet 3 sene tamamen kesiliyo kimşnde benimki gibi kabama devam ediyo.. tamamen hormon baskısı olduğu içn ağır bi yöntem herkese uygun değil malesef.. ben pişman oldum açıkçası. Tamsm en güvenilir yöntem ama sıkıntılı.. ben doğum kontrol hapına geçicem..