5 aylık oğlumuz kucağımızda iken bir elini yukarı kaldırıp kendini geriye doğru atarak belden kasıyor. Bugün ilk defa şahit olduk. Gerçekten sık sık böyle ve neden böyle olduğunu anlayamıyoruz. Gaz gibi diyeceğim ama bugün farklı ? Tecrübe sahipleri varsa paylaşabilir mi?