Merhaba, bebeğim 30 günlük oldu. Doktorumuz D vitamini yazmadı ve ben yenidoğan bebeklerde D vitamini kullanılması gerektiğini arkadaşımdan öğrendim. Bugüne kadar kullanmadık ☹️ kullanmayanlar var mı bir sorun oldu mu ? Bir dahaki kontrole gittiğimde doktora soracağım.