Anneyim-a Yok anacım biz beceremiyoruz eşimle bir çay içelim dedik ağladı çokta uykusu vardı o içerde beşik sallıyor sallayınca uyuyor bırakınca bağırıyor şimdi ben gidip sallıycam o içecek çay 😭
Anneyim-a Masal_20 4 te yaptı bir daha uyutmak istedim 1.5 saat sonra uykusu gelmişti Çünkü 6 gibi yok ağladı yatmadı en son 7.5 gibi ortalığı kopardı 7,5 dan beri nöbetleşe sallıyoruz öyle duruyor 80 günlük