Hanımlar merhaba
Ben uyuyamıyorum ne kadar da deli gibi uykum olsa yatağa girdiğim an kıvran dön dur bıktım artık , Allah rızası için çözüm yok mu, papatya çayı hafif müzik karanlık ortam hepsini yapıyorum hatta azevvle haberlerde çorapla uyumak daha kolay uykuya dalmayı sağlar diyordu ben çok yapıyorum bunu da krem sürdükten sonra ama asla asla fayda etmiyor, var mı sizlerin benim için önerileriniz 🌺