Bebeğimi emziriyorum ama bir süre sonra sütüm yeterince akışkan gelmediği için sanırım bebeğim krizlere giriyor emzirme sırasında yeni anneyim ilk hatam silikon meme ucu kullandım 10 güne yakın sütümde azalma oldu sanırım sonrasında psikolojim bozuldu cocuğuma yetemediğimi düsünmeye başladım sizce sütüm bebeğime yeticek kadar artar mı? Doktor böbreklerine yeterince su gitmemiş diyince mecburen mama da vermeye başlamıştım tecrübeli anneler lütfen bana yardım edin 🥹 sütümü nasıl daha fazla arttırabilirim gerçekten faydalı dediğiniz şeyler var mı