saresmami ikinci sezaryanımı 39 haftalıktan oldum bana da göre ilkinden hiç bir farkı yok sadece ilkinde yaşamadım ama ikinci de acayip bir baş ağrısı yaşadım ağrıdan gözümü açamıyordu tek sorun oydu başka problem yaşamadım. Hatta ikinci de daha çabuk toparladım hastaneden eve gelip temizlik yapacak kadar iyi hissediyordum kendimi.