Bende aynı durumdayım. Takvimi takip ediyordum ben. Döllenme zamanı değilse dikkat etmiyorduk öyleyse eğer ediyorduk. Kızım 9 aylıkken hamile olduğumu öğrendim. İlişki günlerini de işaretlerim zaten çok vakit olmadığından sıkta olmuyordu. Adet olmam gereken zamandan 2 gün önce hamile kalmışım asla olmaması gereken bir zaman. O yüzden siz siz olun her zamab korunun. Şimdi kızım berdeyse 10 aylık karnımdaki de 2.aya girmek üzere kızımda aşermekten ölmüştüm 3 ay sadece yattım ve kustum. Bundada aşermem var ilki kadar olmasa ama yavruma zor bakıyorum. Gerçekten psikolojik olarak da zihnen bedenen de yorgunum
Aylardır gece uykusu uyumadım. Bizi neler bekliyor hiç bilmiyorum. İnsan olumlu şeyler duymak istiyor şu süreçte. Emzirmeye devam ediyorum bence eğer bebeğimizi emzirirkrn hamile kaldıysak onları doyuracak gücü imkanı fıtrratı kurban olduğum Allah da biz annelere vermiştir.