Kızım 15 aylık neredeyse ün aydır kabızlıkla uğraşıyoruz doktor şurup verdi onu kullanınca yapıyor ama bağırsak tembelliği yapar şikayeti geçince kullanma demişti ama tekrar ediyor ne yapsam düzeltemedim siz neler yaptınız kabız olunca şunu yapın diyeceğiniz bi öneri var mı ?