Tgbtn Merhaba iki gün önce ben de yaşadım soğuk falan yediyseniz ondan olabilir. Taş gibi ve inanılmaz acıyordu, sıcaktı, ben de üşüyordum benimki mastitti sanırım sizde de aynı belirtiler varsa öyle olabilir. Önce sütü boşaltmak için bol bol emzirdim, bilir misiniz bilmiyorum ballı hamur yaptım sardım, akşamına da ılık duş aldım sıcak duş iyi değil ılık olması lazım kanalların açılması için, bunlar bana iyi geldi geçmişti