Mervvvtrkylmz Bugün doktora gittik bir yaş için lan tahlili yapıldı. Demir ve d vit düşük çıktı. Sizde de oldu mu damla kullandığınız halde, üzüldüm açıkcası siz nasıl düzelttiniz?
livanurvealpinannesi61 Mervvvtrkylmz hangi damlaları kullandınız. Bizim de 8 aylıkken demir düşük çıktı şurup ile düzeldi. D vitamini de 32 çıktı 80 olması gerek damla kullanıyorum hala.
Mervvvtrkylmz Normal sağlık ocağında verikeb demir ve d vit damlalarını kullanıyorduk. Sonrasında demir ilacı kabız yaptı bestiron damla kullanıyorduk ama ara ara unutma oluyordu ondan mı oldu diye içim içimi yiyo. Bizimde demir 34 d vit 18 çıktı düzelir inşallah