Zeytinyağının soydurucu özelliği olduğundan doktorlar vücut nemlendirmede kullanılmasının doğru olmadığını söylüyorlar o yüzden tavsiye etmiyorum
Ben kızımın vücudu için nıvea bebek losyonu kullanıyorum yüzüne sürmüyordum kuruluk olmuş geçen hafta doktoru yüzü için Mustela stelatopia Emolyent yüz kremini önerdi yüzü için de onu kullanıyoruz