Bizimde çok fazla gaz sorunumuz vardı Maflor damla (+) işareti olandan 1 ay kullandık. Bu damla bağırsak gelişimine yardımcı oluyormuş kabızlık geçiyor ve gaz sorunu çözülüyor. 1 aydan sonra Sab simplex kullanmaya başladık şuan 5 aylığız ve gaz ilacı kullanmıyoruz çok nadiren verirsek. doktorunuza danışabilirsiniz biz çok memnun kaldık.