TwinsAndBeren Merhaba anneler 3,5 aylık kızım var anne sütü ile besleniyor normalde her gün kaka yapardı fakat 2 gün oldu yapmadı herhangi bir huzursuzluğu yok ben de 2 gündür diyet yapıyorum buna bağlı bir durum olabilir mi bilgilendirirseniz çok sevinirim
Salina TwinsAndBeren 2 günde ne var, benimki 6 gün oldu, rekor 9 gün :) 10 güne kadar normal dedi doktor. Fitil verdi ben arada kullanıyorum. Bu arada 3.5 aylığız biz de ve sadece anne sütü
Bilgeebaby Salina ya ya bilmiyorum o kadar bu kadar yapmaması normal mi bir doktor tanıdığımız bekleme 2 3 günden sonra zeytinyağına kulak çöpünü bandırıp poposuna biraz sokup çıkartın 1 1,5 santim falan demişti biz onu yaptıktan sonra ya hemen yapıyor ya da yapmıyorsa da kucağımıza aldığımız zaman tuvaletini mutlaka yapıyor öyle deneyebilirsin
isilbati 3 ay 3 günlügüz biz de…3 gün oldu kakasını yapmıyor daha önce hergun yapıyordu ,ilk defa başıma geldi benim de …acaba sütüm az geliyor da ondan yapmıyor diye endişe ettim ben de
TwinsAndBeren isilbati ben de endişelendim diyet yaptığım için sütüm mü azaldı diye. Kabız olmasından korkuyorum umarım normale döner bebişlerimiz
isilbati TwinsAndBeren inşallah bir önce rahatlarlar,gerçi huzursuzluğu yok ama ben de sütüm az geliyor gibi geldi emmek istemiyor çünkü fazla ona mi baglu acaba dedim