Bebeğim 3.5 aylık nurse harvey gaz damlası kullanıyorduk 1 aylıktan beri 2 kutu bitirdik 3 aylık olunca daha almayayım dedim ama uyuyamıyor gazından dolayı mesaj yapıyorum alttan 10 dan fazla gaz çıkatıyor nerdeyse bir masajımda sonra tekrar besliyorum uyuması için ama tekrar gaz doluyor başa sarıyoruz. Tekrar gaz damlası alayım mı uyurken çıkarmasına yardımcı olur mu?