avokadosever vichy kullanıyorum , emilimi çok güzel, beyaz görüntü bırakmıyor, renk tonunu eşitliyor, aydınlık bir görüntü veriyor , sanki fondoten surünce birkaç saat sonra oturur ya yüze , kremi sürdükten sonra da yüze oturuyor ve güzel bir görünüm veriyor. Bendeki anti aging olanı. Bi araştırmanızı tavsiye ederm ben çok memnunum, senelerdir kullanıyorum, yaz kış