MelekAcar Çocuk sahibi olduğumdan beri çok mutsuzum meme ve mama reddi yüzünden çok yıprandım 😢 bide bir değil iki bebekle
Sena_aksacc MelekAcar 8 buçuk aylık bir kızım var 6 aylıkken hem memeyi hem biberonu reddetti Sadece uyurken biberon maması verebiliyorum gün içinde de yemek yiyor onu da zorla 🥲
MelekAcar Sena_aksacc maşallah çok iyi cnm yani işk 6 ay emmesi çok iyi olmuş benimkiler 2. Aydan itibaren hem meme hem biberon reddi yaşadılar o yüzden gelişimlerini etkiledi baya Seninki iyi dayanmış keşke benmde ilk 6 ay emselerdi razıydım sonrasına