n_mzlmm bebegimiz doymuyirsa yaoacak bişey yok bu vicdan yapacak bisey degil bence onemli olan onlarin doymasi sağlıklı olması sutumuz yetmiyorsa bizim elimizde degil tabiki oncelik emzirmek ama sut azsa yada yetmiyorsa ne yapabiliriz ki benimde sutum az doymuyor kizim hem emzirip hem mama veriyorum elimden gelen bisey yok aç kalip hasta olmasından daha iyidir bide zehir degil ki mamalar bebekler icin üretilmiş hepsi şeyler