Meraba anneler oğlum Şuan 5ay 20 günlük 4ay 10 günlükken sünnet oldu herşeyi iyiydi taki bugüne kadar bugün rutin kontrolümüz vardı Doktorumuz pipisi içine kaçmış dedi sünnet olduğunuz doktora götürün dedi getrdim makasla açtı ben ileri geri yapmama rağmen böle oldu başına gelen varsa bi bilgilendirse ne zamn normale döner içine kçmaz ki çok sevinirim cvp verrseniz