Kızlar bana 9 mayısta ödenecek 1200 TL görünüyordu e devlette. PTT üzerinden yapılan kurum ödmelerinde günlerdir 1200 TL vardı. Bugün tüm gün e devlet sisteminde PTT bölümüne giriş yapamadım sistemde aksaklık vardı. Şimdi giriş yaptım kendi hesabıma aktarayım diye, 0 TL görünüyor. Nasıl yani anlamadım başına gelen var mı?