Annem-65 kafaya takarsan hiç olmaz önemli olan strest yapmamak hatta hiç düşünmeden iliski yasamak 😁😊tecrubeyle sabit çünkü hiç bir sorun olmayan insanlar bile strestle hamile kalamiyo ben oğluma 9 ay sonra hamile kalmistim hiç beklemedigim bir anda . Üstelik polikistik overliyim şuan ikinciye hamile olduğumu öğrendim hatta o kadar ki hiç düşünmediğim üstelik egzersiz spora girdim zayıflamak için çocuğu kafamdan cikarmistim iki gün önce mide bulantısıyla test yaptm hamile oldgmu gordm 😁tamamen piskolojik yani Allah vereceği zamanı iyi biliyo bu arada 7 aydır da deniyoduk artık herhalde olmicak en iyisi kafamdan cikarayim dedim