Mersinde çalışıyorum, erzurumluyum. 2 aylıkken Erzurum’a gittik yol 12 saat falan sürdü desek 10 saat uyudu diyebilirim. Dönerken çok huysuzlandı çok zor geçti. 4 aylıkken Ankara’ya gittik dönerken Maraş falan yaptık fena değildi yine dönerken zorladı. Şimdi 9 aylıkkende yine Ankara Eskişehir Afyon yaptık. Çok uzun süre gidince sıkılıyor. Karadeniz turuna kendi aracımla gideceğim galiba 😔