Merhaba arkadaşlar, bebegimin 1 aylık kontrolünde doktor sol testisinin yukarıda olduğunu, çocuk ürolojiye göstermemiz gerektiğini söyledi. Çocuk üroloji de yukarıda olduğunu ama zamanla aşağıya inebilecegini söyledi, 6 ay sonra kontrole getirin inmemisse 1 yaşında ameliyat yaparız dedi. Var mı bu durumu yaşayan? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.