tchrhcr03 benim tam 1 buçuk sene sonra oldu sadece 1. senemde çok az bir gün akıntım oldu sonra olmadı hiç doğumdan 1 buçuk seneyi geçti öyle olmustum bende korkuyordum iki kere hastaneye gittim hap verdiler bı kutu bitti o halde olmamistim emzirdigim için hormonlardan dolayı 2 yaşına kadar olunamayada biliyormus korunuyorsaniz korkmayın olursunuz daha