Eylulnannesi altına pijama ve pantalon 1 kat corap ayakkabisi, üstüne de kısa kollu zibin, sweat ve ince montu. Benimki 8.5 aylık tabi ama hep bu sekilde cikarttim. Kışın halin montu vardı şimdi ince kapüşonlu giydiriyorum onu da yakında çıkartıp hırka giydiricem havalar artık güzellessin o kadar yazlık kıyafetler aldik😁