seymakaran 42 günlük bebeğim emzik tutmuyor öğürüyor nasıl tutturabilirim ? 2-3 farklı emzik denedim ama emzik önerisi de alabilirim
Poly-ana seymakaran Almayan bebek almıyor canım maalesef bizde aventten nuka kadar denedik düşün artık skalayı :) istemiyor maalesef zorlamıyorum bende oğlumu
burnumagelioduuujfklkl seymakaran sizi emiyorsa belki oyuzden almıyordur çünkü annesini emen bebekler emziği zor tutuyormuş öyle duymuştum🤷♀️
hayalperest2310 seymakaran doğduğu günden beri vermeye çalışıyorum 38 günlük olduk hala deniyorum tüm emzik çeşitlerini alıp denedim midesini bulandırıp almıyor çok fazla gazlı bir bebek rahat ederiz diye de tutmuyo biraz emip atıyo 🤦🏼♀️
dmlgnsisa seymakaran benim bebeğim de sadece bibs tuttu bazı bebek kiraz uç seviyormuş ama şiştikçe yenisini alın kauçuk olduğu için şişiyor
Poly-ana seymakaran Aynen valla çok istiyorum ama boş olduğunu anlıyorlar bizimkiler çok akıllı heralde jdjdjsjsjd
seymakaran dmlgnsisa phılıpsin normal emziğini denedim olmadı chicco olmadı phılıps sootie aldım olmadı
Tolesga seymakaran Benim kızımda tutmuyordu 2 aylık olduğunda denedim tekrardan şu an 3ay 10 günlük tutuyor . O zaman farklı emzikler bende denemiştim fakat almamıştı sonra kendiliğinden aldı