Sirke sürdüm. Ve biraz konuştum. Büyüdüğün için tadı değişmiş olabilir. Yine de içebilirsin dedim. Iyy yok dedi o gün bıraktı 15 aylıktı. Ertesi gün o değil ben sordum istersen içebilirsin ama tadı kötüydü hatırlarsan dedim yanıma bile gelmeden ıyy yaptı ve bitti. Bende şaşırdım çok düşkündü ama zamanı gelmiş demek