Kizannesi47_ Ya emzirme döneminde yiyen var mı yok çocuk zehirlenir yok şöyle böyle diyenler varda ne kadar doğru acaba
Balin_annesi Kizannesi47_ hiç alakası yok ya ye gitsin sut yapacak herseyi ye gaz yapacak şeylerden Bi müddet uzak dur yeter
Sess Kizannesi47_ abartmadan az bisey yiyebilirsiniz. A vitamini miydi neydi içinde o fazla oldugu için zararliydi galiba. Abartılmayan hicbir sey zararli değildir
Birberenannesi Kizannesi47_ ciğer sütün kalitesini de miktarını da aşırı derecede arttırır yani çok bol yemek lazım. Yine saçma sapan bi hurafe işte.
tatlibiranneo Kizannesi47_ bilmem ilk defa sizden duyuyorum ama ben hamileliğimde de emzirirken de yiyordum çok seviyorum çok şükür bir zararını görmedim hamilelikte duydum da bir ara emzirirken hiç duymamıştım
Ecesultann Kizannesi47_ hamileykende yedim doğum yaptım yedim hatta dün akşam da yedim hiç birşey olmuyor canım afiyet bal şeker olsun bebeğine süt olsun 😌