Baby123baby hiç takma kafana 15 günde çok büyümez zaten 3 atlık olacak benim kızım da sağlık ocağındaki hemşire ilk ayında 35 ölçmüştü dopumda da 34 tü çok korktum araştırdım günlerim zehir oldu o ölçümden 5 gün sonra doktor kontrolüne gittik doktor 37 ölçtü
Sonra 2. Ay kontrolünde hemşire 37 ölçtü aynı gün doktor 38 ölçtü
Yani demem o ki elden ele bile fark eden bi ölçüm bu önemli olan aylık ölçümlerde büyüyo olması takma sakın kafana boş yere stresin bebeğine de geçer gerek yok ben o zamanlar bu kadar taktığım için çok kızıyorum kendime elimde mezura zırt pırt başını ölçüyodum çocuğun ama gereksizmiş yapma nolur uzun oldu baya ama umarım içini rahatlatabilmişimdir 🥰