Oğlumda aynısı olmuştu. 3 gün boyunca anne ağrıyor diye dolandı yavrum içim parçalanmıştı. Hemen hemşireye fotosunu attım, her fırsatta buz koymaya çalış, eğer birkaç gün daha geçmezse doktora götür dedi. Allah tan diğer güne geçmişti. Panik yapmayın bizde de aynısı olmuştu