Kızlar bebeğim 2.5 aylık yüzünde egzama tarzı birşeyler oluştu 1 haftadır ve bugün kakasında kan vardı. İl dışında olduğumuz için doktorumuza götüremedim aradığımda süt alerjisi olabilir dedi. bebeğimi bu teşhisi koyması için hangi doktora götürmeliyim diyet falan veriyorlarmış başına gelen varsa beni bilgilendirir misiniz biraz endişeliyim.