BeyzanurrK ben ne kadar dirensem kızsam üzülsem de kızıma 1 yaşına kadar annem baktı ister istemez annemin elinde telefon gördü e ben günde 2-3 sefer görüntülü arıyordum , 4 tane kızlardeşim var 3 ü uzaktaydı onlar da arıyordu derken alışmıştı ekrana, işten ayrıldım ekran tv vs hepsini kapadım birbirimizi tanıdık diyebilirim şimdi 21 aylık olacak benimleyken aramaz tv telefon kalabalığa girince istiyor kendi video fotolarına bakıyor, elbette zararlarını biliyorum ancak bu kadar yapabildim , bu kış çok zor zamanlardan geçtim kızıma da yansıdı yine açmadım telefon tv bilmiyorum artık umarım bir şeyleri doğru yapıyorum derken elime yüzüme bulaştırmıyorumdur