16 ayligiz 3 ana öğün 1 veya 2 ara öğün, onun dışında emziyorum gece hala çok sık kalkar emmek için ,tabi bu benm icin çok sorun)mama vermeyeli aylar oldu 1 yaşından sonra hiç yemedi mama sutumle devam ettik bizde öğünlerde tammlannca mama almadım artık sevmedi de zaten