Uffsananebeslk pasaklisinkukuli Ben armut ve elmayı küp küp doğruyorum , tencerede su ile pişiriyorum yumuşadıktan sonra blendr ile eziyorum istersen içerisine irmikte koyarsın hem gece maması oluyor hem soğukken efsane oluyor tok tutuyor
Cinarveannesi007 pasaklisinkukuli yarım elma yarım havuç haşlayıp 1 bardak suya 1 yemek kaşığı t.buğday unu koyup pişiriyorum hepsini blend yapıyorum.