Oğlum 2,5 yaşında. Bu arada hala emiyor gündüz ve gece. Ön üst 4 5 dişinin diplerinde çürük var. Daha önce diş doktoruna gittik düzenli fırçalayın dedi fakat geçmedi. Sarı sarı leke şeklinde baya ilerledi maalesef. Hatta bir dişi kırıldı dibi var sadece. Randevu aldım. Ama daha önce yaşayan var mı ? Nasıl bir tedavi oldu ?