Cinarveannesi007 Merhaba hanımlar ⭐️ bebişlerinize hangi tarifleri yapıyorsunuz yorumlaşalım. Birbirimize fikir olur 🤗 ben 10 aylık oğluma bu akşam yemeği olarak tavuk suyunda sebzeli kuskus ve elmalı havuçlu derin uyku maması yapacağım 🤱🏻
Aysegul93 Cinarveannesi007 onu da ayına göre az içiyor oldum olası zaten iştahsız bu aralar iyice gitti.
Cinarveannesi007 Aysegul93 benimki de az içiyor bebek sütünü. Hatta öksürerek kusmayı öğrenmiş. Çok zar zor yedirdiğim yemekleri kusunca sinirden başım ağrıyor 🥺