ALPARSLAN_bey Kckglcn biz 10 gündür falan kullanıyoruz sabah akşam 3 ml veriyorum 49 günlük olduk çok aşırı gazimiz yok bizim
Poly-ana Kckglcn Biz 2.5 aydır kullanıyoruz canım oğlum çok ama çok gazlıydı günde 6 kez 1 ml denedik önce sonra 2ml e çıkardık bir haftadır günde 4 kereye düşürdük yavaş yavaş azaltıp bitircez. Yanında biogia probiyotik damla da kullanıyoruz biz
Ecmelnda Kckglcn şırıngayla çekiyorum şırıngayı biberon ucuna takıyorum o şekilde veriyorum ole cok kolay iciyordu şurup verirkende ole kullaniyorum
Poly-ana Kckglcn 5 damla veriyoruz ama çay kaşığıyla verdiğim için 6 damla damlatıyoruz kaşıkta da kalıyor diye
Ecmelnda Kckglcn 5 damla bizim 3 aylik oldu doktorunuz solemedimiki hani her bebek belki farklidir oyuzden dedim
Kckglcn Ecmelnda şurup olanı çay kaşığıyla üç öğün ver dedi biogaia yı söylemedi 44 günlüğüz bizde bilemedim bende fazla vermek istemiyorum
Ecmelnda Kckglcn canım 5 damla bazen dilleriyle disari atiyolar extradan 1 damla daha veriyorum ben damlayi agzina damlatiyorum hemen
Ecmelnda Kckglcn tüm gaz sancimiz onun sayesinde gecti acikcasi artik kullanmiyorum 2 bucuk aylik oldugunda bitmisti bizim
Portologg Kckglcn bilmiyorum canım doktorun söylediği şekilde verdim benimkine yaramadı inşallah seninkine yarar
Ecmelnda Kckglcn bende tek bakiyorum valla ole malesefki acayip sanciliydi benimde o bitti 2 aylikken disleri geliyor doktor baya erken ama iste ara ara huzursuzluk oluyor biri bitiyor digeri basliyor