Asyaninannesi__ Merhaba herkese bebeğimin parmağı dolaba sıkıştı azıcık morardı tırnağı da parmağı da. Hareket ettiriyor ama çok ağladı bişey olmuş olabilir mi fikri olan var mı🥺
irva Asyaninannesi__ Benim oğlumun da kapıya sıkılmıştı morarmıştı baya ağlamıştı.Görünürde kırık vs yoktu ama her ihtimale karşı götürüp röntgen çektirmiştim.Çok geçmiş olsun.