İki hafta önce memlekete ailemin yanına gitmiştim ablamın ikizleriyle oğlum oynar diye aynı zamana denk getirdik neyse gittik oğlum 3 yaşında ikizler 4 yaşında ama süreli cimcikleyip ısırdı çocukları asla değiştirmedi davranışı. Aylardır kreşe gidiyor bu arada hemen hocasına yazdım gelince görüşmek istiyorum diye. Bugün görüşmeye gittiğimde hocası bizde sizi çağıracaktk dedi bugün 4 çocuğu ısırmış . Hocaya çok mahçup olduğumu dile getirdim . Okuldan alabilirim dedim ama kabul etmediler zamanla geçicek çok yükseldiği durumlarda 5 yaş gurubu öğrenicilerle vakit geçirmesininistiyoruz dediler tamam dedim . Karşı taraftaki aileler kızmaya başlamış duruma çünkü bu ilk değilmiş . Benim çocuğumda ısırılsın istemem başka çocukları da ısırsın istemiyorum . Bu davranışı nasıl unutturabilrim . Kardeşi olduktan sonra oldu bunlar dedi kreşteki hocası şuan da da her fırsatta tekrarlıyor artık bize karşıda yapıyor . Kelimeleri var ama akıcı konuşmuyor biraz buna bağlıyorum