Meri_259i Merhaba anneler üç ay 13 günlük bebeğin var sadece anne sütü alıyor şu an 6.400 gr ve sııvı bı şekilde büyük tuvaletini yapıyor yani ishal gibi zayıfladığını düşünüyorum ne yiyebilirim sütünün kalitesinin iyi olması için