brcn1990 Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 7 aylık. Ek gıdaya başladım ama emzirmeye devam edıyorum.Gece emzirirken sütü azaldığını farkettım. Bol su içiyorum ama gündüz kadar olmuyor bebeğm cok uyanıyor ağlıyor. Var mı sütü arttırmak için önerileriniz ?
Mammamamma brcn1990 kuru incir hurma çok iyi süt yapıyor bulgur da bu konuda çok iyi ama gaz dezavantajı var bestlak damla var o da işe yarıyor gibi benim tecrübeler bunlar 😊
sunflower01 brcn1990 beyaz dut kurusunu kaynatıp için süt yapiyor diyorlar ısırgan otu cayi da yapıyormuş araştırin bakalım