1 aylıkken abisinden bulaştı benim oğluma da bronsiyolit olmuştu hastaneye yattık orda 4 gün süreyle yapıldı 15bgun sonra tekrar hastalandı o zamanda 3 gün üst üste günde 1 tane yapılmıştı bronslari rahatlatip daha iyi nefes alması için bebeklere de kortizon yapılıyor malesef çok geçmiş olsun bu arada bebislerimiz hasta olmasın yaa🙂🙏😔