Benimde 2 ay 3 günlük 1 aydır belki daha fazla meme reddi ile uğraşıyorum artık inanılmaz bunaldım.
Biberonu 1 gün vermesem unutup dönüyor memeye, ama o zaman da doymuyor çünkü süt fazla değil. Kaşık biberon aldım bugün onunla döke saça icti ama ağlaya ağlaya