Eackr bebeğin kendi gelişimine göre değil de genel ortalama göre değerlendirilmesi bana yanlış geliyor. Bana kalırsa doğru olanı doğum kilosuna göre aldığı kiloya bakmak. 3,5 kilo doğan bir bebekle 2,5 kilo doğan bir bebeğin 3 aylık halini karşılaştıramazsınız ki her ikisinin de aynı kilo olması için birinin fazla birinin az beslenmesi lazım. Her bebiş kendine özel. Bence kilo alımı iyi 700 gram hiç az değil çocuğunuz da huzurluysa başka bir doktordan daha görüş alın derim. Bana bir doktor bir kere kilo alımı iyi olmasına rağmen yine de kilo almayan bir bebek değil mama ver de kilo alsın demişti sanırım kilosu kadar altın takacak ondan öyle istedi 😂😂