Eackr dün bizim de kontrolümüz vardı 3 aylık oldu benim bebeğim de 400 gr almış normalde 1 kilo alıyordu,ama ebe olabilir çünkü hareketleri artıyor ve algılaması artıyor dedi benim içimi rahatlattı,bana mama ver deseydi de ben vermezdim. Eskiler canı içinde olsun da derler ya ben de öyle düşünüyorum ama kilosu yerinde maşallah