2 haftadır hastayım epey geçti artık ama kaşlarımın üstünde her gün tekrar eden bir ağrı ve aşırı bir ağırlık var. Çok afedersiniz ama burnumu temizlerken kulaklarıma sancı giriyor sanki canım yanıyor. Sağlık ocağına gitmiştim bakmadılar kendi doktorumuz yok diye. Sizce başka hastaneye filan gideyim mi yoksa normal mi geçer mi ?