Sinyal olarak uzmanlar desteksiz oturmayı falan söylüyorlar öyle net bir sinyal de yok aslında gün sayısına bakın siz tadımlara 3 gün kuralıyla başlayın ilk defa tattıracağınız şeyi 1. Gün 1 çay kaşığı 2. Gün bir tatlı kaşığı 3. Gün 1 yemek kaşığı olacak şekilde 3 gün kuralı uugulayarak gidin (bebeğin besine alerjisi olup olmadığı en net bu şekilde anlaşılıyor) ben iki çocuğumda da ilk yoğurtla başladım daha sonra sebzeleri tattırın ilk meyveleri tattırırsanız sonra sebzr yemek istemeyebilir zaten tadım işleri uzun sürüyor mesela havuç kabak patates ayrı ayrı tattırdınız ve bir sıkıntı olmadı sonra üçünü karıştırıp çok az da zeytinyağı ekleyerek tattırın sıkıntı olmayan sebzeleri karıştırabilirsiniz tadımlar bittikten sonra da artık öğünlere geçersiniz 1 ögünde 1 çay bardağını geçmeyecek şekilde yedirirsiniz