Yedaarven kaynanam bambi al demişti fiyatları baya yüksek o yüzfen vazgeçmiştim. İyiki vazgeçmişim o zmn 🤭 biz evlenirken yatak odasının yanında kıytırık bi yatak vermşlerdi snra alırız şmdi masraf etmeyelm demştik ama yatağın kenarlarından yayları çıktı öarşaf seriyorm ya altına sokamıyorm yamuklaştı çöktü kenarları.