Merhabalar bebeğim 2 buçuk aylık. Meme tutmadığı için sağıp veriyordum sütüm azaldı artık günde 2 biberon anca çıkıyor aptamil kullanıyordum mama yiyordu ama artık yemek istemiyor gibi. Anne sütünü içerken mama da kıvranıyor. Kabızlık şikayetimiz falan yok sizce hangi mamayı denemeliyim?